domingo, 26 de mayo de 2013

La meva primera Flautada


Ahir vaig participar a la meva primera flautada amb els meus alumnes de la EMM de Puig-Reig. Quina passada!!! 

Un encontre d'uns 300 estudiants de flauta de diferents escoles de música de Catalunya. Una experiència que recordaré tota la meva vida i ¡que ja tinc ganes de repetir! 

Per tal que us feu a la idea del que són 300 alumnes junts... aquí en teniu una foto.


Arribar a casa després d'un dia llarguíssim, 16 hores entre viatges en tren i activitats de la flautada, i estar de bon humor i al·lucinat pel que havia viscut, va ser una sensació fantàstica. Un dia intentíssim que ja trobo a faltar... 

Moltíssimes gràcies a tots els que heu fet possible que la flautada s'hagi repetit ja en sis ocasions i especialment a la Meritxell, que s'ha encarregat de l'organització d'aquesta edició. 

Sou una canya!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario