jueves, 26 de julio de 2012

Novena classe

Mica en mica deixem de fer tanta tècnica a classe i comencem a centrar més l'atenció en el Fauré.

Avui m'he enrecordat d'un exercici de so que, de fet, no recordo si algú me'l va explicar o se'm va acudir a mi... El fet és que si ens posem el drap de netejar la flauta a dins l'instrument (de manera que no soni res) podem fer un exercici per alliberar el so. El que hem de fer és mirar que soni un so blanc (com el que fa la tele quan està desintonitzada) amb el màxim de greus possibles i bufar a la velocitat adient per al registre que volem treballar. D'aquesta manera, deixem sortir molt més aire i, per tant, alliberem el so. L'hem treballat amb la Sara... podeu veure-ho al principi del video. La millora és bastant clara...


Una cosa que m'ha cridat l'atenció mentre fèiem la tècnica aquest matí ha estat el triple picat de la Sara. Ella diu que no l'havia treballat mai (jo imagino que simplement el que passa és que l'havia treballat poc), però en cosa de deu dies el seu triple picat ha millorat moltíssim! I no em refereixo només a la velocitat de l'articulació, sinó a la qualitat del so en el picat (també en surt un fragment al video).


En quan al Fauré, l'anirem treballant a les classes. No és una obra fàcil. El tempo de la segona part és bastant alt i, a més, té aquell tros que és més embolicat... (també surt al video com el treballem).

Encara em costa de creure el canvi tan fort que ha fet en qüestió de deu dies...
Felicitats, Sara!!!

Dissabte, següent classe!





No hay comentarios:

Publicar un comentario